Mania YouTube

Când ai ceva de spus, ai câteva variante prin care să-ţi transmiţi mesajul… fie un blog, un site personal sau YouTube. Mai nou toată lumea are un canal… mi-am făcut şi eu un cont să postez niste tutoriale video. Printre lucrurile care-mi plac, se numără şi câteva instrumente muzicale, dar în special pianul… aşa că am aruncat o privire la ce se uită alţii pe youtube, am văzut că majoritatea caută tutoriale şi/sau muzică.

 

Tutoriale care îţi arată cum să cânţi o melodie la pian sunt multe, FOARTE multe şi mereu există aceeaşi problemă: nu se văd bine clapele apăsate… aşa că mi-a trăznit prin cap să folosesc Fruity Loops, un adevărat studio de muzică, să reproduc câteva melodii acolo şi să le uploadez pe youtube. Rezultatul a fost mai mult decât satisfăcător… au fost destui care s-au uitat la ele şi le-au considerat foarte bune.

 

Vă postez aici un video oarecum recent, o a doua variantă la unul din videoclipurile care au avut succes: Mandy Moore – Only Hope

 

Lasă un răspuns

