7 Minuni

Cu toţii am auzit de cele 7 minuni ale lumii si că dintre acestea, 6 au fost distruse fie de către catastrofe naturale, fie de către nebunia oamenilor.

 

Cele 7 minuni ale lumii au fost Piramida lui Keops, Grădinile Suspendate, Statuia lui Zeus, Templul lui Artemis, Colosul din Rodos, Farul din Alexandria şi Mausoleul din Halicarmassus.

 

Lansez o provocare tuturor doritorilor… care clădiri şi/sau monumente din era noastră credeţi că merită titlul de minunea a lumii? Concepeţi o listă cu cele 7 minuni ale lumii contemporane.

 

Distracţie plăcută😀

6 răspunsuri la 7 Minuni

  1. Dan spune:

    Cred ca ai putea largi gama de chestii care is minuni ale lumii, lucrurile s-au schimbat. Eu as face o lista cam asa: Internetul, nanotehnologia, genetica, steagul americii pe luna (chiar daca au ajuns sau nu, chiar daca a fost o competitie, reprezinta intreaga umanitate), Blue brain (In progress), Particle collider-ul din Elvetia, NATO si UE la un loc. (Imi exprima tendinta spre colaborare, spre recunoastere a statutului nostru de sateni ai satului global. We’re together in this mess, asa ca am face bine sa lucram impreuna.

  2. Da, s-ar putea extinde gama şi la realizări tehnologice şi nu numai… am limitat la clădiri şi/sau monumente pentru că alea le pot vizita😀

  3. Dan spune:

    You are already visiting the Internet, poti vizita mai incolo collideru, si daca mai traiesti un pic, si luna😛. Nu-i o minune… da te poti duce la Viena (cel mai frumos oras pe care l-am vazut eu, dintr-o lista prea scurta, da care contine si Londra :P)

  4. gheghe spune:

    toate hot-spoturile cu semnal decent.

  5. pandelica spune:

    Lacul de nuferi de la Baile Felix
    Gradina Zoo de la Targu Mures
    Vama Veche de la (LOL) Vama Veche
    si cam asta e lista mea

  6. Adin spune:

    Marijuana SIncer…:P Cine este cu mine Sa puna asta %%-

Lasă un răspuns

