Vreau să-mi trăiesc viaţa

Încep să aud expresia asta din ce în ce mai des, cu precădere în relaţii; spre exemplu: eu nu vreau să mă îndrăgostesc, vreau să-mi trăiesc viaţa; eu stau într-o relaţie doar câteva zile, vreau să-mi trăiesc viaţa; stau de prea mult timp cu prietenul(prietena) mea, vreau să-mi trăiesc viaţa. Dacă a face sex cu câţi mai mulţi/multe este scopul tău existenţial… este o metodă prin care poţi să şi câştigi nişte bani făcând asta. Frate… cum adică vrei să-ţi trăieşti viaţa? Până acum ce-ai făcut? Ai hibernat? Eu cred că ţi-a hibernat creierul… fi antenă, o zic cât mai simplu… cel puţin într-o relaţie, dragostea nu te împiedică cu nimic să-ţi trăieşti viaţa, defapt o să descoperi că o vei trăi cu mult gust, o să fi cu mult mai împlinit şi fericit decât în varianta gândită de tine. Excepţie fac relaţiile la distanţă (o confirmă multe cupluri). De ce? Pentru simplul motiv că într-o relaţie e nevoie de două persoane iar când una lipseşte pe perioade lungi de timp…aia nu mai este o relaţie stabilă. Dacă vrei să mă contrazici, te provoc cu drag😀.

 

“Dar eu mă refeream la faptul că vreau să-mi trăiesc viaţa distrându-mă”. M-ai pierdut total… dacă nu-ţi consideri viaţa distractivă prin intermediu prietenilor, înseamnă că aceştia îţi lipsesc iar dacă singura distracţie pe care ţi-o debitează creierul este să treci prin mai multe relaţii de scurtă durată… ai lipsuri serioase la capitolul imaginaţie, aş îndrăzni să zic că eşti un emo kid, dar nu vreau să discriminez. Exemple de distracţie: ieşi în club, mergi la un paintball, bowling, laser maxx, pool, ping-pong, tenis, sari cu parapanta, paraşuta (mă refer la dispozitivul ăla care-ţi încetineşte căderea, nu aia care o gaseşti pe autostradă). Sunt disponibile în oraşul tău în proporţie de 90%.

 

Dar eu mă simt bine cu modul de viaţă pe care-l trăiesc”. Am zis eu ceva frate? Distrează-te cum crezi tu mai bine, dar nu te limita. A te limita la un mod de gândire doar pentru că aşa crezi tu că e bine, este prostie curată, este statistic şi practic imposibil să ai dreptate întotdeauna. Un stil de viaţă este bun, cel puţin din punctul meu de vedere, trebuie să fie constructiv pe plan spiritual şi material. Da, exact, şi material evident, că nu poţi trăi doar cu distracţie/dragoste/sex. În principiu asta înseamnă că într-o zi trebuie să te trezeşti şi să zici: “m-am săturat să fiu un parazit”. Prin definiţie un parazit este un organism care trăieşte şi se hrăneşte pe seama altui organism, căruia îi provoacă adesea daune, boli şi moarte. Dacă nu te-ai prins încă, dacă n-ai un job eşti un parazit care trăieşte de pe organismul denumit “părinte”.


”Ce leg
ătură are asta cu faptul că eu vreau să-mi trăiesc viaţa?”. Bună întrebare… NOT. Legătura este că, dacă nu te întreţii, practic nu este viaţa ta, dacă parinţii tăi nu existau, tu mureai de foame, ca orice parazit😀. Trăieşte-ţi viaţa din plin, dar fi sigur că o faci prin propriile forţe, fără să-ţi baţi joc de cei care te înconjoară, pentru că până în momentul în care poţi zice “eu mă întreţin singur” nu ştii ce înseamă să trăieşti în lumea asta.

 

E destul de greu să-ţi trăieşti viaţa… nu?😛

6 răspunsuri la Vreau să-mi trăiesc viaţa

  1. am eu asa o presimtire ca aia pe care i-ai auzit tu vorbind asa sunt, in majoritate, baieti😀

    si sa stii, am vazut cateva relatii la distanta care functioneaza. pe bune. fara tinut de scoruri care pe care inseala mai mult, ci cu program de vizita la 2 saptamani.
    Sincer, mi-ar conveni un program de vizita cu iubitul. In felul asta as fi sigura ca nu se supara daca vreau sa merg singura la shopping.

  2. ok…

    1 la mână, n-am auzit VECI un băiat să zică „vreau să-mi trăiesc viaţa”, noi nu o spunem, noi o facem şi gata, fară discuţii. Până acum am auzit doar fete şi multe.

    2 la mână, am văzut relaţii la distanţă care au ţinut 7,8,9 ani şi după aia gata.

    3 la mână, contează şi distanţa, adică numărul de kilometri, că 20 de kilometri nu e tot una cu 800km cum nu e tot una cu 3000km. Cu cât staţi mai departe cu atât e mai costisitor să vă vedeţi, şi chiar dacă banii nu-s o problemă, are fiecare treaba lui. Eu am mai zis-o şi o mai spun, în condiţii propice te poti îndragosti de aproape orcine.

  3. 1,2,3 si 50 la mana: NU DISCUT despre relatii la distanta. iti spun ca stiu care functioneaza la 250km si la 1000km. punct.
    asta nu inseamna ca trebuie sa funk la toata lumea. Mai ales la mine, car nu am rezistat vreodata prea mult langa cineva. Nici cand ii spuneam „iubire”

    sunt si relatii in cadrul aceleiasi localitati care se termina dupa 7,8,9 ani. unele si dupa 20. In principiu, am observat, ca cei care stau cate 4,5 ani fara sa isi puna pirostriile, se despart de plictiseala si ajung la primarie cu imediat urmatoarea prospatura adunata. valabil both ways.
    cred ca e vorba de PE CINE alegi si nu UNDE il/o alegi😉

  4. doru coroiu spune:

    Despre ce era vb? cum ne traim viata sau cat dureaza o relatie???😐

    De unde le scoti radule? Ai intrat intr-o gasca de copii nebuni??? :))
    Cum vor oamenii sa-si traiasca viata? Nu asta e intreabarea ci urmatoarea: pot oamenii sa-si traiasca viata in romania? Si mai ales tinerii??? Aici trebuie sa raspunda fiecare.
    Oameni buni! Tineri romani! Puteti sa va traiti viata in Romania?
    (daca da…cati dintre voi?)

  5. @doru: dacă vorbim strict material, atunci e cam greu să-ţi faci un rost fără o facultate, două în spate şi asta-n ideea ca n-ai făcut şi facultatea aia doar pentru diplomă. Mă referam la copiii, că altfel nu le pot zice, care folosesc expresia „eu vreau să-mi trăiesc viaţa” ca scuză pentru toate măgăriile pe care le fac în viaţa personală şi-n viaţa de zi cu zi.

    P.S. Nu umblu în găşti😀

  6. doru coroiu spune:

    Glumeam (gastile :)).
    Acesti „copii” se vor trezi mai tarziu. Cand vor avea un job, sau vor cauta unul disperati.

Lasă un răspuns

