Olimpiadele Comunicării

Sunt gata, după 2 luni de zile am terminat cu ele. Să vedem ce-am realizat ca echipă… pentru cei care nu ştiu încă, echipa noastră se numeşte GREENHORNS şi este compusă din Miruna, Bubu, Dan, Bogdan şi subsemnatul. De ce vorbesc despre echipă la prezent? Pentru că-mi place să cred că încă suntem o echipă.

 

Ne-am înscris în competiţia asta la categoria de Advertising iar prima noastră temă a fost „creşterea încrederii tinerilor în poliţia română” unde se pare că ne-am descurcat bine fiind una dintre echipele finaliste. Puteţi să vedeţi ce-am realizat la tema asta pe blog.

 

Tema pentru proba finală a fost „creşterea notorietăţii emisiunii Around The Clock” din grila de programe a canalului The Money Channel. Aici nu ne-a mers prea bine chiar dacă ideea a fost relativ bună (cel puţin aşa credeam noi). Probabil faptul că n-am fost toţi de acord cu ideea asta a influenţat cumva rezultatul final chiar dacă n-am arătat-o. Menţionez ca eu am fost de acord cu ideea😛 mi-a plăcut şi încă-mi place… din păcate nu mie trebuia să-mi placă.

 

Premii… n-am luat, câştigătorii au fost (în ordinea locurilor): Panda, Team’Saga şi John o’Groat pe care-i felicităm. Colegii mei de echipă mă contrazic în afirmaţia „n-am luat premii”, defapt am luat premiu pentru „Cea mai bună poveste a Prezentărilor Publice”, unul dintre premiile acordate pentru bloguri dar ăsta fiind blogul meu scriu ce vreau şi ce gândesc😀. Premiul a fost acordat pentru ceva scris pe blog, respectivul post a fost gândit şi scris de Miruna, noi doar am fost de acord cu ea deci pentru simplul fapt că am fost în aceeaşi echipă cu ea, am primit şi noi câte o diplomă. Personal mi se pare cel mai bun mod de-a zice: „uite un premiu pentru că n-ai făcut nimic”. Dar nu e bai, ne-au dat şi nişte cărţi de care mă bucur cu adevărat iar acum mai am o diplomă pe care pot să adun praf, o pun lângă restul.

 

Organizarea… hmm, ce să zic, a fost foarte ok, cu o simplă precizare, trebuie să se rezolve nişte cazări pentru echipele care nu-s din Bucureşti data viitoare. Dacă nu ne-ar fi ajutat prietenii noştri nou găsiţi… cam dormeam pe drumuri. Aici ţin să mulţumesc lui Roxana, Radu, Ioana şi Madălina din căminul de Teatru şi Film din Bucureşti, care ne-au cazat. O cameră de hotel/pensiune care nu are geamuri, aerisire, de 2 persoane care sunt nevoite să doarmă împreună, costă cam 60 lei/noapte. Deci, rezolvaţi cu cazările, că eu înteleg de ce participă aşa de puţini studenţi la aceste olimpiade. N-au unde sta şi premiul câştigat (dacă îl câştigă) nu le acoperă nici măcar pe jumătate cheltuielile. Am făcut un mic calcul aşa în grabă, am fost de 3 ori în Bucureşti (trebuia să ma duc de 4 ori) şi am cheltuit în jur de 700 de lei cu transportul, cazarea, mâncare, etc. Din ăştia 700 de lei mi-au fost decontaţi 88 de lei, deci pot zice că am cheltuit 612 lei (dar au fost mai mult de atât). Premiul pentru echipa câştigătoare a fost de 500 de euro, asta se împarte la 5. Adică 100 de euro pentru fiecare participant… faceţi voi matematica :> nu era vorba de bani, era vorba de experienta, prieteni noi, distractie,o şansă să fi remarcat de nişte firme şi o şansă de angajare în domeniu, dar ziceam aşa ca fapt divers, dacă nu eşti câştigator ieşi în minus iar dacă eşti câştigător doar pentru că ceilalţi au fost penibil de slabi, iar ieşi în minus.

 

Concluzii… am avut cei mai tari colegi de echipă, cred că toţi sunt de acord cu faptul că în ciuda tuturor problemelor, divergenţelor, rezultatului final… ne-am distrat cu toţii de minune. Nişte prieteni noi sunt mult mai buni decât un amărât de premiu😀 oricum. Acum e timpul să revenim la realitate şi să ne luăm licenţele / examenele în sesiune. Baftă tuturor!

4 răspunsuri la Olimpiadele Comunicării

  1. ne-au dat si carti?! :p eu cred ca a fost o experienta olimpiada, iar premiul cel mare consta in prietenii castigati.

    si in ceea ce priveste premiul pt blog, tin sa te contrazic. Pentru ca am fost o echipa de la capat pana la final, indiferent de culoarea medaliei. Fiecare si-a jucat rolul lui, doar am fost una din cele mai colorate echipe. Eu cred ca asta e secretul, sa ne completam.

    Si tot e bine ca n-am venit cu mana goala, nu?😉

  2. shmirtzic spune:

    bă, cocoşaţii ăştia nu ne-au pus decât 3 poze. cu totul. adică de la toate evenimentele. ptiu!

  3. DADADA!!! si pe mine m-au taiat si de la conferinte cand am pus intrebarea cu telenovela. pfui!

  4. noi am fost neglijati in olimpiadele astea :> dar nu conteaza, noi ne-am distrat si ne-am facut prieteni.

    @miruna – logic ca premiul cel mai mare a constat in prietenii castigati… nici nu era vorba de asta :)) si de carti chiar m-am bucurat😀 cat despre diploma, noi doi am cazut de acord sa nu fim de acord :>

Lasă un răspuns

