Ne jucăm de-a şcoala

Să-mi exprim şi eu părerea cu privire la minunata noastră societate, mai exact la sistemul educaţional care o reprezintă în toată splendoarea… cu toţii ştim că o persoană care intenţionează să studieze în „învăţământul superior” are unul din următoarele două gânduri:

1. Fac o facultate ca să mă descurc pe cont propriu, să fiu şi eu cineva…

2. Fac o facultate ca să am şi eu o diplomă acolo, poate am nevoie de ceva pe care să-mi adun praful…

 

În oricare din cele două categorii te-ai afla o să afli cu stupoare că aşa numiţii profesori universitari (pentru cei care nu ştiu, un profesor universitar este o specie de clovn al cărui scop este să-şi bată joc de tine şi de investiţia ta în educaţie aplicând o falsă impresie de intelect şi superioritate) sunt uneori mai slab pregătiţi ca tine sau mai rău, sunt extrem de bine pregătiţi dar n-au nici un interes să „te înveţe meserie”. Cine a zis că meseria se fură şi nu se învaţă, mare filozof a fost… mai în glumă, mai în serios, am avut „onoarea” să asist la cursuri în care profesorii declarau în mod deschis că „eu nu am de gând să-i învăţ pe mucoşii ăştia meserie şi să-mi pierd clienţii”…

Cu această ocazie aş dori să transmit un mesaj acestor clovni… sunteţi total inutili, aţi lipsit la cateva cursuri importante din viaţa voastră, cele ale bunului simţ, ştiţi voi, materia aia la care aţi copiat la examen… salariul unui profesor universitar nu poate fi atât de mare încât să subminaţi în mod intenţionat pregătirea tinerilor studenţi, faceţi ceva creativ şi lăsaţi pe alţii să se ocupe de educaţia noastră, alţii care vor să predea şi nu se tem de viitoarele succese. Dacă vă simţiţi ameninţaţi cu  „detronarea” de aşa numiţii mucoşi, înseamnă ca nu aveţi prea multe sub căciulă… dar presupun că şi ipocrizia este o necesitate într-o societate modernă.

2 răspunsuri la Ne jucăm de-a şcoala

  1. „ipocrizia e o necesitate intr-o societate moderna” o sa te citez, domnule.
    trist e ca nici sa fim ipocriti nu ne mai deranjam, ci spunem franc in fata: nu avem kef, totul numai pt noi. respectiv EI.

    oricum, tare fain ne-am sincronizat posturile. imi place cum scrii, go radu!

  2. Ana Fodor spune:

    bravoo imi place ce ai scris aici

Lasă un răspuns

